Facebook vtulka.net.ua Google PLUS Twitter vtulka.net.ua Skype vtulka.net.ua
Що означає знак # у вашому каталозі?
У своїх фірмових каталогах виробники використовують спеціальні знаки в позначеннях номерів кузовів. Наприклад Toyota Caldina CT19 #. Тут знак # позначає будь-яку цифру від 0 до 9, таким чином один запис CT19 # передбачає цілу серію кузовів (CT190, CT196, CT197, CT198, CT199).
Яку функцію виконують втулки та сайлентблоки в підвісці автомобіля?
Втулки та сайлентблоки виконують функцію шарніра між деталями підвіски в тих місцях, де шасі автомобіля повинно змінювати свою геометрію, щоб вирівнювати кузов відносно нерівностей дороги. Вони розроблені спеціально для кожного автомобіля, щоб зменшити шум та вібрацію, виконують функцію бар’єра між дорогою і Вами.
Чому виробники автомобілів використовують гуму, а не поліуретан?
Основні фактори – це вартість, ритмічність постачання та маркетинг.
Сировина для поліуретанових виробів дорожча від гуми в 10 разів. Затрати часу на повний цикл виробництва від сировини до готового виробу відносно гуми більші в 90 разів.Якщо велика автомобілебудівна компанія захотіла б використовувати поліуретанові втулки на всіх авто, які вони випускають, то потрібно було б знайти постачальника, який би зміг виробити більше одного мільйона втулок в рік. На сьогоднішній день такої компанії не існує. Крім того здорожчання собівартості одної деталі автомобіля на 10 центів помноженої на мільйонні тиражі - призведе до зменшення конкурентоздатності автомобіля.
Я хочу встановити поліуретанові деталі на свій автомобіль, який від цього буде ефект?
Контроль над керованістю та збереження геометрії підвіски в екстремальних умовах експлуатації – ось результат, який ви отримаєте. Якщо рахувати наші дороги екстремальними, поліуретан – це те що Вам потрібно!
Наші поліуретанові деталі покращують поведінку автомобіля на дорозі, зменшують не бажану деформацію в підвісці , вона завжди працює в режимі, який передбачили конструктори. Основний момент – це проблема швидкого зносу гумових деталей. В більшості випадків конструктори при проектуванні та розробці гумових деталей враховують звичайний режим експлуатації. Наші дорога важко назвати “звичайним” режимом, швидше за все це екстремальний режим, який на практиці призводить до заміни оригінальних деталей підвіски кожні 15-20 тис. км пробігу. Для власника автомобіля це постійні витрати та втрата часу на ремонт.
Чи важко встановити поліуретанові деталі власноручно?
Наші поліуретанові сайлентблоки та втулки спроектовані так щоб будь-який кваліфікований механік мав змогу їх встановити. Інколи старі гумові деталі важче демонтувати ніж встановити нові.
Ваші поліуретанові деталі відповідають оригінальним запчастинам?
На стадії проектування ми вносимо зміни в конструкцію оригінальних деталей, щоб максимально використати всі фізико-механічні властивості поліуретану. Технологія виробництва дозволяє виготовити деталі із поліуретану з невеликими зовнішніми відмінностями від ОЕМ деталей але зберігає всі їхні геометричні розміри.
Мені здається, що Ваші поліуретанові деталі значно м’якші на дотик ніж оригінальні гумові деталі, чому?
По методу Шора /шкала А/ більшість гумових деталей має твердість 65 одиниць. При порівнянні деталей із різних матеріалів на дотик виникає відчуття, що поліуретанові деталі мають меншу твердість. Поліуретанові деталі при зжиманні, в області малих деформацій, мають модуль пружності в два рази більший ніж гумові деталі. Молекули поліуретану працюють як на зжимання так і на скручування ефективніше і повертаються в початковий стан швидше ніж молекули гуми. Ось чому ваші відчуття суб’єктивні.
Чому оригінальні сайлентблоки мають зовнішню металаву обойму, а деякі поліуретанові деталі її не мають?
Така конструкція забезпечує більшу довговічність деталі за рахунок використання такої якості поліуретану як висока абразивна стійкість до витирання. При максимальному навантаженні сайлентблок просто прокручується в важелі, а не рветься в місцях кріплення. Перед встановленням таких деталей у важіль їх необхідно змазати змазкою.
Порівняльні характеристики матеріалів:
Фізико-механічні властивості Поліуретан Гума
Температура експлуатації - 45° С, + 120° С - 35° С, + 150° С
Твердість по Шору, шкала А 65 - 95 65 - 80
Еластичність по відскоку 40% 30%
Модуль пружності при розтягуванні 100% 2,5 МПа 1,2 МПа
Межа міцності при розтягуванні 350 кг/см2 110 кг/см2
Подовження при розриві 540% 200%
Міцність на розрив, метод С, H / мм 50 20
Абразивна стійкість, Шабер H22 10 2